راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند درباره رعایت حقوق کارگران خانگی که سبب دل گرمى بیشتر آنهابرای کار می‌شود| پاکیزگی یا اعمال شاقه؟ آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه
سرخط خبرها

شناسایی ۲۹۶۹ خانه مسافر غیر مجاز در مشهد

  • کد خبر: ۱۴۳۳۲۰
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
شناسایی ۲۹۶۹ خانه مسافر غیر مجاز در مشهد
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از شناسایی ۲ هزار و ۹۶۹ خانه مسافر غیر مجاز در طرح ساماندهی خانه‌مسافرهای مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدجواد موسوی در جلسه با شهردار منطقه ثامن مشهد با اشاره به اجرای طرح ساماندهی خانه‌مسافرهای مشهد اظهار کرد:در اجرای این طرح که با حمایت فرمانداری مشهد اجرا شده تاکنون هزار و ۱۰ خانه‌مسافر ساماندهی و ۳۲۱ واحد نیز با توجه به این که شرایط مناسب و در خور شان زائر نداشته‌اند پلمب شده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی با اشاره به بررسی وضعیت خانه‌مسافرهای محدوده شهرداری منطقه ثامن افزود: شهرداری منطقه ثامن واحدهای اقامتی دارای تجاری موقت را با در نظر گرفتن شرایط ایمنی ساختمان به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشهد معرفی و اداره گردشگری پس از بازدید مجوز فعالیت صادر کند.

موسوی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی از آثار تاریخی و فرهنگی این منطقه تصریح کرد: بافت پیرامون حرم مطهر رضوی داستان‌ها و روایت‌هایی از مهمان‌نوازی مردم مشهد را در دل خود دارد و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی زائران در محدوده شهرداری ثامن باید زائران و مسافران را برای دیدن و ابنیه تاریخی و شنیدن داستان‌های قدیم شهر مشهد هدایت شوند.

در این نشست ساسان نورین مقدم شهردار منطقه ثامن مشهد ضمن اعلام آمادگی این شهرداری برای همکاری بیشتر با اداره‌میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گزارشی از وضعیت زائرسراهای ارزان قیمت ارائه کرد.

در ادامه  رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد گفت: تعامل خوبی بین شهرداری مشهد به ویژه منطقه ثامن شکل گرفته و با همکاری شهرداری عملیات مرمتی سرای عزیزالله اف در حال انجام است.

حسین امیرکلالی ادامه داد: بسته‌های در حال تدوین احیای پهنه‌های تاریخی بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی از دیگر موضعاتی است که در تعامل بین شهرداری و میراث‌فرهنگی به سرانجام خواهد رسید.

گفتنی است؛ در این جلسه پیرامون ساماندهی خانه‌مسافرها به منظور افزایش ظرفیت اقامت و ارائه خدمات بهتر در ایام نوروز ۱۴۰۲ بحث و تبادل‌نظر شد.

منبع: پایگاه خبری میراث فرهنگی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->